veel gestelde vragen

Hoe kan ik een sok bestellen?

Bestellen is heel makkelijk. Als je een keuze hebt gemaakt uit een dames en/of heren sok dan klik je op de knop toevoegen aan winkelwagen.

Vervolgens kun je kiezen om verder te winkelen of naar de kassa om af te rekenen. Als je ervoor kiest om af te rekenen kom je in de winkelwagen en kun je je aankopen controleren. Vervolgens loop je de volgende stappen door: Adres voor het ingeven van het aflever adres, Betalen om een betaalmethode te kiezen en te betalen en Bevestigen om alles nog door te nemen en de bestelling definitief te maken. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per mail.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Alle bestellingen versturen wij via PostNL. Zodra de order is verzonden versturen wij per mail een link om het pakketje te volgen via het Track- en Trace systeem van PostNL.

 

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Wij vinden dat het bestellen bij een webshop heel makkelijk moet gaan. Bij The Sock Shop heb je daarom geen account nodig om te bestellen.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij The Sock Shop kun je gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, PayPal, Visa en Mastercard. Alle Betalingen, met uitzondering van PayPal, worden beveiligd en mogelijk gemaakt door onze partner Mollie die hier in gespecialiseerd is. TheSockShop.nl is een officiële webshop van Three Clouds; ingeschreven bij KvK Rotterdam als Three Clouds, handelend onder Three Clouds en thesockshop.nl. Bij het afrekenen zie je dan ook de naam Three Clouds en niet The Sock ShopAls je voor de betaalmogelijkheid PayPal kiest kom je in de beveiligde omgeving van PayPal terecht. Nadat je de vereiste gegevens hebt ingevoerd, ga je automatisch terug naar onze webwinkel om de bestelling af te ronden.

 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen worden vanaf € 20 gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen van minder dan € 20 rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 3,95. 

 

Leveren jullie alleen in Nederland of leveren jullie ook in ander landen?

Vooralsnog leveren wij alleen in Nederland. Indien je toch een levering buiten Nederland wilt laten bezorgen, neem dan even contact met ons op. Wij zoeken dan voor je uit wat de mogelijkheden zijn.

 

Ik wil een product retourneren. Hoe gaat dat?

Wij proberen je zo goed mogelijk te informeren over onze producten. Toch kan het voorkomen dat het product, om wat voor reden dan ook, niet voldoet aan de verwachtingen. Je kunt dan het product retourneren. De spelregels hiervoor kun je vinden op de pagina retourneren.

 

Zijn de prijzen op thesockshop.nl inclusief BTW en verzendkosten.

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

 

De Sok die ik wil is uitverkocht, komt deze nog binnen?

Uitverkochte sokken zijn meestal onderdeel van een seizoenscollectie. In de meeste gevallen is het niet mogelijk om de sokken opnieuw te bestellen. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen als je wilt weten of een bepaalde sok nog binnen gaat komen of kan worden nabesteld.

 

Volg ons



Wij bieden

Gratis verzending vanaf € 20

Snelle verzending

Gegarandeerd door de brievenbus.

Snel en veilig betalen


Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.