Zijn de sokken toch niet wat je verwacht, is de kleur niet naar je zin of heb je een andere reden om te retourneren? Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kun je dit bij ons melden. Na het melden heb je dan nog eens 14 dagen de tijd om je aankoop naar ons op te sturen. Helaas kunnen wij uit hygiënisch oogpunt geen sokken retour nemen waarvan de verpakking verbroken is (de sokken mogen niet gedragen zijn).
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening dus zorg dus dat je het pakketje voldoende frankeert en stuur het naar het onderstaand adres. Graag bij het retourneren ook het bestelnummer vermelden.
Three Clouds
o.v.v. retour TheSockShop.nl
Griendwerker 10
3171 HB POORTUGAAL
Nadat we de sokken hebben ontvangen maken wij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, het geld van de bestelling (incl. eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling) weer
over op hetzelfde betaalmiddel/rekeningnummer als bij de oorspronkelijke betaling van de bestelling.
Checklist:
De meeste sokken sokken kunnen via de reguliere (brievenbus)post verstuurd worden. In sommige gevallen moet het via pakketpost (meerdere sokken). Informeer hiervoor bij PostNL voor de eventuele kosten.
Je kunt het modelformulier voor herroeping (.doc) gebruiken (hieronder te downloaden). Dit hoeft niet. Je kunt ons ook gewoon
per e-mail laten weten dat een (deel van de) bestelling retour komt. Je kunt hiervoor mailen naar info@thesockshop.nl.
Heb je nog vragen over retourneren of is er echt iets mis met het product (productiefout, verkeerd product geleverd etc.)? Dit vinden wij uiteraard vervelend en lossen wij graag zo snel
mogelijk voor u op. Neem in dat geval even contact met ons op.